Mitsubishi Pajero SWB - Technológie WWW.MITSUBISHIMOTORS.SK
Informácie sú platné ku dňu 20.2.2017

Mitsubishi Pajero SWB – Technológie

Konštrukcia a bezpečnosť

Zosilnená samonosná karoséria vozidla Mitsubishi Pajero so zabudovaným rámom poskytuje vysoko pevnú konštrukciu s deformačnými zónami okolo motora a absorbuje energiu nárazu, aby bola zaistená maximálna bezpečnosť cestujúcich.

Mitsubishi Pajero je vybavené kompletnou súpravou aktívnych bezpečnostných prvkov, vrátane stabilizačného a trakčného systému M-ASTC, protiblokovacieho brzdového systému ABS a systému EBD – elektronickým rozdeľovačom brzdnej sily.

Mitsubishi Pajero v teréne

Všetky kľúčové parametre, ako sú maximálna stúpavosť, predný nájazdový uhol, zadný nájazdový uhol, prejazdový uhol, bočný náklon a brodivosť, hovoria jasne v prospech vozidla Mitsubishi Pajero. V kombinácii s pohonom 4WD Super Select II budete schopní bezpečne prejsť tým najťažším terénom.

Pohon 4WD Super Select II

Pohon 4WD Super Select II Vám umožňuje preradiť z pohonu dvoch kolies na pohon štyroch kolies pri rýchlostiach až 100 km/h. Pre jazdu v náročnom teréne je možné vybrať režim s redukovaným prevodom, ktorý takmer zdvojnásobuje účinnosť brzdenia motora pri akomkoľvek prevodovom stupni, čo dáva vozidlu Mitsubishi Pajero dostatočne pomalý pohon na zvládnutie veľmi prudkých svahov, hlbokého snehu alebo blata.

Režim 2H Režim 2H – stály pohon na dve zadné kolesá 2WD
Tento režim je ideálny pre jazdu v meste a na suchých cestách. Ponúka tichú jazdu s hladkým jazdným výkonom. Tento režim zároveň prináša úsporu paliva.

Režim 4H Režim 4H – stály pohon všetkých 4 kolies 4WD
V režime 4WD je zapnutý pohon všetkých kolies, zmení sa rozdelenie krútacieho momentu medzi prednými a zadnými kolesami z 33:67 až na 50:50, aby bola dosiahnutá zvýšená trakcia a bezpečnosť, najmä pri jazde v nepriaznivých podmienkach alebo pri ťahaní.

Režim 4L Režim 4HLc – stály pohon všetkých kolies 4WD so zamknutým medzinápravovým diferenciálom
Pri tomto režime, kedy je uzamknutý medzinápravový diferenciál, je hnacia sila rozdelená rovnomerne 50:50 medzi predné a zadné kolesá. Režim 4HLc Vám umožní prejsť náročnejším terénom než s použitím režimu 4H.

Režim 4L Režim R4LLc – stály pohon všetkých kolies 4WD so zamknutým medzinápravovým diferenciálom a redukciou
Tento režim je ideálny na jazdu v teréne alebo hlbokým snehom či blatom. Pohon štyroch kolies je pri zaradení 4LLc sprevodovaný napomaly, a to výrazne uľahčuje priechodnosť aj tým najnáročnejším terénom.



Uzávierka zadného diferenciálu

Na skutočne extrémne podmienky máte možnosť uzavrieť zadný diferenciál, aby ste k sebe pevne spojili pravú a ľavú stranu zadnej nápravy. Ak napríklad jedno zo zadných kolies stratí trakciu, použitie uzávierky zadného diferenciálu spôsobí, že sa druhé koleso bude stále pohybovať, čo Vám zaistí, že neuviaznete.

Pokročilé nezávislé zavesenie 4 kolies

Predné zavesenie s dvoma priečnymi ramenami a viacprvková zadná náprava, to všetko s vinutými pružinami, zaisťujú, že sa každé koleso pohybuje nezávisle na kolese na opačnej strane nápravy. Tak je zaistená plynulá a pohodlná jazda a ľahká ovládateľnosť vo všetkých typoch terénu. Zlepšené parametre zavesenia kolies vozidla Mitsubishi Pajero nielen znížili riziko prevrátenia vozidla, ale tiež zaisťujú bezpečnejšiu jazdu v tých najextrémnejších podmienkach.

Brake Override System

Systém prednostného brzdenia je nová bezpečnostná funkcia, ktorá zaistí v kritickej situácii to, že brzdenie je uprednostnené pred akceleráciou, pokiaľ sú zošliapnuté oba pedále súčasne.

Bluetooth hands-free a USB pripojenie

Vďaka originálnej Bluetooth hands-free sade, ktorú je možné ovládať hlasovými povelmi alebo pomocou ovládačov na volante sa môžete plne venovať jazde. Navyše máte niekoľko možností pripojenia externých hudobných zdrojov pomocou AUX (jack), alebo USB vstupu.


Dovozca SR: M Motors SK s.r.o., Panónska cesta 33, 851 04 Bratislava
www.mitsubishimotors.sk